Publicat per

PAC1 – El mercat del disseny

Marketplace

Els marketplaces de disseny gràfic són plataformes digitals que permeten mostrar el treball dels dissenyadors gràfics i facilitar la connexió entre els creadors amb possibles clients.

01 – 99designs

Aquesta plataforma permet crear un portfolio i facilita diferents paquets (bronze, plata, or i platí) per a la realització del projecte segons la finalitat d’aquest i les necessitats del client.

La dinàmica de treball pot realitzar-se a travès del ‘Projecte one to one’, escollint directament i treballant amb un únic dissenyador, o bé, convocant un concurs de set dies per a la tria del dissenyador segons les propostes més adients.

La valoració d’aquesta experiència pot fer-se mitjançant comentaris públics o a través d’un missatge privat.

02 – Fiverr

Aquest mercat digital proporciona una gran varietat de serveis artístics online. La plataforma posa a la disposició del client, particular o empresa, serveis de dissenys realitzats per autònoms. S’ofereixen treballs de diverses disciplines digitals i artístiques com audio, video, disseny web o màrqueting.

La plataforma ofereix un assessorament personalitzat per a la recerca de professionals i la customització dels serveis segons la necessitat i el presupost de cada client.

03 – Guru

Aquesta web i plataforma funciona com a base de dades per a una gran varietat de creadors i dissenyadors on el client pot realitzar una recerca exhaustiva per a trobar el professional més adequat a les necessitats del seu projecte.

La connexió entre l’autònom i el client es pot establir a través de la publicació d’un anunci i treball a realitzar on els professionals poden oferir-se, o bé, mitjançant una recerca realitzada pel client del professional adient segons les característiques que més interessin. Alhora, el presupost es pot basar segons tasques, per temps invertit o bé per un preu fixe.

Debat0el PAC1 – El mercat del disseny